XD

Astuge uude ajastusse jaotustranspordis

  • Samm tuleviku poole

DAF alustab uue XDga uut ajastut jaotustranspordis. See seab valdkonnale tõeliselt julge standardi uute põnevate funktsioonidega, millega tunnete erinevust. Parim otsene nähtavus tiheda liiklusega linnapiirkondades. Mugav kahe astmega sisenemine juhtidele, kes ronivad mitu korda päevas kabiini sisse ja sellest välja. Enneolematu reguleerimisulatusega ja erakordselt mugav sõiduasend, mis pakub varasemast rohkem reguleerimisvõimalusi. Tulemuseks on suurepärane keskkond juhtimiseks, töötamiseks ja puhkamiseks. Tänapäeva roheline eluviis esitab jaotustranspordi sõidukitele suuri nõudmisi. Need peavad olema vaiksemad, puhtamad ja vähem kaitstud liiklejatele ohutud. Linnaliikluseks mõeldud uue mudelipõlvkonna XD on täis uuendusi, mis teevad selle võimalikuks ning seavad ohutusele, säästlikkusele ja sõidumugavusele uued standardid.

Esmaklassilised omadused tänu modulaarsele põhiplaanile

Uue mudelipõlvkonna XD pakub tänu modulaarsele põhiplaanile samu esmaklassilisi omadusi, mida leiate kogu uue mudelipõlvkonna DAFi sarjast. Ülihead ohutusfunktsioonid ja tunduvalt parem otsene nähtavus. Suurepärane aerodünaamika ja oma klassi parim kütusesäästlikkus. Ja silmapaistev mugavus juhtidele.

Õige kabiin jaotustranspordiks kasutamisel

Uue mudelipõlvkonna XD pakub kolme kabiinivarianti. Päevakabiinil on tagaosas lisahoiuruum, mis sobib ideaalselt päeval töötavatele juhtidele. Madalal magamiskabiinil on suur mugav madrats ja tagaseinal käepärane juhtpaneel. Kõrgel magamiskabiinil on eriti kõrge katus, et pakkuda suurimat avarust ja mugavust. Samuti on saadaval lai valik katuse tuulesuunajaid, mis sobivad vastavate haagiste või pealisehitistega. Nii saate alati valida kindlaks otstarbeks parima sõiduki.

Ohutus tulevikust

Võrreldamatu ohutus

Võrreldamatu ohutus

Uue mudelipõlvkonna XD pakub liiklejatele, juhtidele ja kaassõitjatele enneolematut ohutust. Äärmiselt suured aknad, ülimadal vööjoon ja uued suurepärased nähtavusomadused tagavad parema otsenähtavuse. Koos tugeva konstruktsiooniga kabiiniga, oma klassi parima ergonoomika ja ohutumat sõitu tagavate nutikate funktsioonidega näitab uus XD, et DAF tõesti pakub tulevikust pärit ohutust.

Parim otsene nähtavus

Parim otsene nähtavus

Parim otsene nähtavus on linnapiirkondades hädavajalik ja see on uue mudelipõlvkonna XD üks põhiomadusi. Panoraamaknad ja ainulaadne ülimadal armatuurlaud tagavad silmapaistva vaate ning seavad sellega otsesele nähtavusele uue mõõdupuu. Kui lisada sellele parempoolses ukses olev alumine lisaaken ja ülesklapitav kõrvaliste, on tulemuseks erakordne vaade. Otsest nähtavust parandavad suurepärase kvaliteediga küljeaknad, mis tasakaalustavad täiuslikult nähtavust, aerodünaamikat, stiili ja müravähendust. Nutikas õhuke peeglikorpus suurendab otsest nähtavust ja vähendab pimeala.

Uus madal armatuurlaud

Uus madal armatuurlaud

Et juhi vaatevälja parandada, kuulub uue mudelipõlvkonna XD standardvarustusse uus madal armatuurlaud. See tagab võimalikult madala aknajoone ja suurendab allapoole nähtavust.

Tahavaatekaamerad tagavad parima kaudse vaatevälja

Tahavaatekaamerad tagavad parima kaudse vaatevälja

Uuele DAF XD-le saab lisada ka DAFi digitaalse nähtavussüsteemi (DAF DVS). See tipptasemel süsteem asendab põhi- ja lainurkpeeglid kõrgele kabiini küljele paigaldatud kokkuklapitavate kaameratega. DAF DVS tagab kõikides ilmastikuoludes täiusliku vaate ergonoomiliselt paigutatud monitoride abil. Lisaks muudavad sellised täiustatud funktsioonid nagu automaatne panoraamimine, lainurkvaade ja sulatamine ristmikel pööramise turvaliseks ja manööverdamise lihtsaks.

DAFi nurgakaamera

DAFi nurgakaamera

DAFi nurgakaamera kõrvaldab sõiduki eesmised ja kaassõitjapoolsed pimealad, aidates veelgi parandada teeäärset ohutust. Märjad või jäätunud peeglid on jäänud samuti minevikku. Pole ime, et juhid seda funktsiooni armastavad.

Käed roolil, silmad teel

Käed roolil, silmad teel

Rahvarohketel linnatänavatel peavad juhid olema jalakäijate ja jalgratturite suhtes tähelepanelikud. Seetõttu kehtib DAFi filosoofia „Käed roolil, silmad teel“ ka uue DAF XD puhul. Esmaseid juhtimisfunktsioone kasutatakse roolilt või roolisambalt. Kõik asub loogiliselt juhi käeulatuses – alates otsestest juhtimisfunktsioonidest kuni digiekraani menüü, käigukasti, audiosüsteemi ja telefonini. Teiseseid juhtimisfunktsioone saab kasutada ergonoomiliselt paigutatud armatuurlaua füüsiliste lülitite ja puuteekraani abil.

Nutikad aktiivohutuse funktsioonid

Nutikad aktiivohutuse funktsioonid

Kõik uue mudelipõlvkonna DAF veokid on varustatud hulga aktiivohutust suurendavate funktsioonidega: pidurdusabi, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, hädapidurituled ja linnas pööramise abisüsteem. Viimase põlvkonna täiustatud hädapidurdussüsteem (AEBS) reageerib sõidukiirusel kuni 80 km/h võimalikule kokkupõrkele nii seisvate kui ka liikuvate objektidega. Uue mudelipõlvkonna XD lisavarustusse kuulub ka DAFi elektrooniline seisupidur. Et haagist saaks ohutult ühendada ja lahti võtta, on varustuses väikesel kiirusel kasutatav haagisepidur. Olemas on ka seisupiduriabi täiendava seisupidurdusjõu jaoks, et toetada juhti paljudes olukordades.

Äärmiselt tugev kabiin

Äärmiselt tugev kabiin

Nagu kõigi uue mudelipõlvkonna sõidukite puhul, on ka uues DAF XDs kasutatud kõige moodsamat kabiini tugevuse tehnoloogiat, nii et see vastab uusimatele kabiini vastupidavuse eeskirjadele või isegi ületab neid. Vastupidav kabiinikonstruktsioon on turu tugevaim ja kaitseb sõidukis viibijaid igast küljest tulevate löökide eest. Esipaneeli on ehitatud ainulaadsed avariikarbid, mis neelavad löögienergiat. Kabiini tagaossa on täielikult integreeritud tagumised kokkupõrkealad, et kaitsta sõitjaid liikuva lasti eest. Lisaks on armatuurlauas lööki leevendavad alad, et kaitsta juhi põlvi.

Uuenduslikud ümberpaigutussüsteemid juhi paremaks kaitseks

Uuenduslikud ümberpaigutussüsteemid juhi paremaks kaitseks

Uue mudelipõlvkonna XD on varustatud meie programmeeritud kabiini ümberpaigutussüsteemiga ProCaDis. See patenditud uuendus võimaldab muuta kabiini asukohta õnnetuse ajal 40 cm võrra, et ennetada kabiini murdumist šassii küljest. Selle tulemusel säilitab see kabiini konstruktsiooni ja maksimeerib sõidukis viibijate ellujäämisruumi. Uus DAF XD hõlmab ka meie uut roolisamba kontrollitud deformatsioonisüsteemi CoDeS. See geniaalne süsteem vähendab haagisega tagantpoolt kokkupõrke korral põrutust, mis avaldub juhi rinnale. Samuti kaitseb see pead ja suurendab kiirelt juhi ellujäämisruumi.

  • Säästmine tulevikust

Uuenduslikud ümberpaigutussüsteemid juhi paremaks kaitseks

Uus DAF XD on auhinnatud uue mudelipõlvkonna DAF XF, XG ja XG+ pikamaaveokitelt üle võtnud palju muljetavaldavaid omadusi. Tulemuseks on väike kütusekulu ja CO2 heitkogus. Oleme kasutanud uusi masside ja mõõtmete määrusi ning töötanud välja täiesti uue kabiini, mis on ühtaegu stiilne ja äärmiselt aerodünaamiline. Lisaks optimeerisime mootori, käigukasti ja tagatelgede kõiki detaile, et tagada jõuülekande suurepärane tõhusus.

Suurepärane aerodünaamika

Uus DAF XD on palju rohkemat kui vaid stiilne ja hea välimus. See pakub sama suurepäraseid aerodünaamilisi omadusi kui uue mudelipõlvkonna DAFi ülejäänud mudelitel. Ulatuslikel simulatsioonidel ja maanteekatsetel põhinev optimaalne konstruktsioon hõlmab mitut omadust, mis tagavad äärmiselt väikese õhutakistuse, juhtides tuult sõiduki ümber, läbi selle ja selle alt. See suurendab kütusesäästlikkust, vähendab heitkoguseid ja teeb uuest DAF XDst teie ärile suurepärase valiku.

  • Kumer tuuleklaas – koos A-piilari voolujoonelise kattega tagab klassi parima nähtavuse ja silmapaistva aerodünaamika.
  • Kiilukujuline kabiin – eest kitsam ja tagant laiem, sest küljed on pikisuunas kaldu. See ülioluline konstruktsiooniomadustagab kindla aerodünaamilise toimivuse isegi äärmusliku külgtuulega.
  • Põhjakate – integreeritud tuulesuunajaga põhjakate optimeerib õhuvoolu veoki all. See minimeerib autoaluse õhuvoolu turbulentsi.
  • Katusesuunajad – katuse tuulesuunajad parandavad aerodünaamikat kuni 7%, aidates märkimisväärselt kütust kokku hoida.
  • Voolujoonelised tihendid – voolujoonelised ukse- jm tihendid aitavad vähendada õhutakistust, tagades parima aerodünaamilise toimivuse.
  • Poritiivad ja telgedevahelised tuulesuunajad – DAF XD-l on samad poritiivad ja telgedevahelised tuulesuunajad kui ülejäänud uue mudelipõlvkonna DAFi mudelitel, aidates saavutada suurepärase aerodünaamilise tõhususe.
  • Suletud rattakoopakatted – koos ainulaadsete ümardustega vähendavad turbulentsi ja aitavad saavutada suurepärast aerodünaamikat.

Jõuülekande jõudluse uus standard

Uue mudelipõlvkonna DAF XD jõuülekande kõik aspektid on optimeeritud, alustades mootorist. Mootorid PACCAR MX-11 pakuvad palju uuendusi, et tagada võrreldamatu säästlikkus. Saadaval on viis võimsust, sh uued 220 kW / 299 hj ja 251 kW / 341 hj. Kõik mootorivariandid on Multi-torque lahendusega, mis pakub kõrgeimal käigul kuni 150 Nm suuremat pöördemomenti. Need võimaldavad ka madalamaid mootoripöördeid, kusjuures maksimaalne pöördemoment on saadaval juba alates 900 p/min. Uus MX mootoripidur pakub madalatel pööretel kuni 20% suuremat pidurdusvõimet. Tulemuseks on ainulaadne ühtlane pidurdusmoment vahemikus 1100–2100 p/min. See on võrreldav turu parimate 13 l mootoritega.

Õhuhaldus

Õhuhaldus

Nagu kõigil uue mudelipõlvkonna sõidukitel, on ka uuel DAF XD-l tipptasemel õhu sisselaske süsteem. Eesmine sisselaskeava kasutab sõiduki ees olevat õhku ja juhib selle kõige lühemat teed pidi otse mootorisse. Selle tulemuseks on minimaalne temperatuuritõus, vähene rõhulangus ja õhu sundsissevoolu kasutamine, mis tagab maksimaalse tõhususe.

Heitgaaside järeltöötlussüsteem

Heitgaaside järeltöötlussüsteem

Ainulaadne heitgaaside suunamine üle šassii aitab minimeerida mootorist väljuvate heitgaaside soojuskadu teel järeltöötlussüsteemi (EAS). Heitgaasi kõrge temperatuur tagab EASi optimaalse tõhususe, mis aitab tagada võimalikult väikese kütusekulu.

Parim jahutussüsteem

Parim jahutussüsteem

Kõik uue mudelipõlvkonna DAFi sõidukid kasutavad optimaalselt ära igat õhukilogrammi, mis iluvõret läbib, ja ventilaatorit on vaja minimaalselt. Iluvõre ja kabiinikatte uue taseme õhusuunajad tagavad suurepärase esivõrealuse aerodünaamika. Tulemuseks on parim võimalik passiivjahutus.

Uue põlvkonna automaatkäigukastid

Uue põlvkonna automaatkäigukastid

Uue mudelipõlvkonna DAF XD standardvarustuses on TraXon automaatkäigukast, mis tagab tõhusa ja keskkonnahoidliku jõuülekande ning suurepärase juhitavuse. Seda täiendab mootor MX-11, mis pakub keskkonnasäästlikku töörežiimi ja suuremat pöördemomenti. Tänu neile mõlemale on DAF XDga sõitmine ka raskema kasutusotstarbe puhul puhas nauding. Täisautomaatsed Allisoni käigukastid on soovi korral saadaval mootoritele MX-11 220 kW / 299 hj ja 251 kW / 341 hj.

Parim jahutussüsteem

Parim jahutussüsteem

Uue mudelipõlvkonna DAF XD standardvarustuses on TraXon automaatkäigukast, mis tagab tõhusa ja keskkonnahoidliku jõuülekande ning suurepärase juhitavuse. Seda täiendab mootor MX-11, mis pakub keskkonnasäästlikku töörežiimi ja suuremat pöördemomenti. Tänu neile mõlemale on DAF XDga sõitmine ka raskema kasutusotstarbe puhul puhas nauding. Täisautomaatsed Allisoni käigukastid on soovi korral saadaval mootoritele MX-11 220 kW / 299 hj ja 251 kW / 341 hj.

Nutikad kütusejuhtimise süsteemid

Nutikad kütusejuhtimise süsteemid

Uuel DAF XD-l on samad tipptasemel nutikad kütusejuhtimise funktsioonid nagu uue mudelipõlvkonna DAFi sarja ülejäänud mudelitel. Need hõlmavad kolmanda põlvkonna prognoosivat kiirushoidikut ja uut funktsiooni EcoRoll, mis annab laskumise lõpus kiiruseks kun 93 km/h. Optimeeritud EcoRoll hoiab ära ebavajaliku pidurdamise ja selle tulemuseks olevad energiakaod. Lisaks kaotab allamäge sõitmise kiiruspiirik (DSC) koos MX mootoripiduriga vajaduse kestuspiduri järele. See vähendab sõiduki massi, suurendab kütusesäästlikkust ja kahandab sõidukite CO2 heitkoguseid. Kõik see aitab tagada võimalikult väikse VECTO näitaja.

Äärmiselt säästlikud tagateljed

Äärmiselt säästlikud tagateljed

Tagatelgedel on hulk omadusi, mis aitavad säästlikkust suurendada. Madalam õlitase ja uued ülekande hammasrattad vähendavad hõõrdumisest tulenevat kadu. Pidurid on kergemad ja tugevamad. Samuti kasutatakse viimase põlvkonna kergeid pidurisadulaid. Neid täiendab uus funktsioon – aktiivne pidurisadula vabastus, mis ennetab lisahõõrdekadu.

Vähendage CO2 heitkoguseid VECTO abil

Vähendage CO2 heitkoguseid VECTO abil

Uue mudelipõlvkonna XD võimaldab teil heitkoguseid jälgida ja kahandada. Iga uus DAF XD on varustatud CO2-sertifi kaadiga, mis põhineb sõiduki energiatarbimise arvutamise tööriistal (VECTO), mille on välja töötanud Euroopa Komisjon. Kasutades eri parameetreid, sh aerodünaamikat, mootori jõudlust, veoki massi, kandevõimet ja käigukasti, arvutab VECTO välja veoki CO2 heitkogused ning kütusekulu. DAF läheb VECTOga sammu võrra kaugemale, võimaldades teil ostmise ajal määrata eri võimalusi, mis mõjutavad säästlikkust. Pakkudes võimalikult väikseid VECTO näitajaid, võimaldab DAF teil vähendada kütusekulu ja CO2 heitkoguseid ning olla valmis uuteks määrusteks.

Tuleviku kabiinimugavus

Oleme kasutanud kõiki võimalusi, et pakkuda jaotustranspordi autojuhtidele rohkelt avarust, mugavust ja kasutuslihtsust. Selle tulemusena on uued DAF XD sõidukid, nagu ka uue mudelipõlvkonna ülejäänud mudelid, sõidumugavuse poolest kindlalt esirinnas. Kabiini sisemus, istmed, voodid, jõuülekanne ja vedrustus tagavad suurepärase keskkonna sõitmiseks, töötamiseks, igapäevaseks asjaajamiseks ning puhkamiseks. Võite kindel olla, et sõidate jaotustranspordi parima sõidukiga.

Lihtne sisenemine ja väljumine

Lihtne sisenemine ja väljumine

Oleme arvestanud juhi töö igat aspekti, et tagada suurim mugavus. Näiteks oleme muutnud uude DAF XDsse sisenemise ja sellest väljumise lihtsaks, kui juhtidel on paljude peatustega tööplaan. Praktikas tähendab see seda, et kahe astmega sisenemine kuulub standardvarustusse. Suuremate rataste puhul (üle 315/70) võimaldavad kolm astet juhil hõlpsalt sõidukisse siseneda. Ja milline imeline siseruum neid ees ootab!

Pikendatud päevakabiin

Pikendatud päevakabiin

Päevakabiini tagaosa on 150 mm pikem. See võimaldab istmeid ja sõiduasendit märkimisväärselt reguleerida. Juhid saavad langetada istme seljatoe 30kraadise nurga alla, et lühikeste tarnevaheliste ooteaegade ajal rooli taga puhata. Lisapikkus tekitab kabiini tagaossa mahuka hoiuruumi. Ruumi on ka kolmanda kokkupandava istme jaoks. Uue mudelipõlvkonna XD on ainus veok, mille päevakabiini valikvarustuses on sisseehitatud külmik. Olete rabatud? Peaksitegi olema: selline ruumi ja mugavuse tase on jaotustranspordi valdkonnas ainulaadne.

Magamiskabiin

Magamiskabiin

Suure mugava madratsi ja lisavarustusse kuuluva kattemadratsiga magamiskabiinis on magamiskoha all sama palju ruumi kui teistes uue mudelipõlvkonna DAFi sõidukites. See hõlmab lisavarustusena saadavat sahtlit koos ainulaadse integreeritud pudelihoidikuga, et jook oleks mugavalt juhi käeulatuses. Voodis puhates saavad nad tagaseina paneelist juhtida kõige vajalikumaid funktsioone, sh temperatuuri, valgustust ja aknaid. Iga detail on välja töötatud juhi mugavust ja heaolu silmas pidades.

Kõrge magamiskabiin

Kõrge magamiskabiin

Ükski kabiin jaotustranspordi valdkonnas ei paku sellist ruumi, avarust ja mugavust kui XD kõrge magamiskabiin. See on tõepoolest tippude tipp. Valikvarustuses oleva ülesklapitava istme puhul on seisukõrgus mootoritunnelil 175 cm ja kaassõitja poolel üle 2 m. Juhid soovivad just sellist avarust, kui nad on mitmepäevasel reisil kodust eemal. Suures siseruumis on standardvarustuses üks voodi ja ruumi on ka lisavarustusse kuuluva ülemise voodi jaoks. Standardvoodi on suure kvaliteetse madratsiga ning selle all on piisavalt ruumi sügavale panipaigale ja suurele külmikule. Täiendavad tasapinnad saab luua valikvarustuses oleva väljatõmmatava lauaga ja ülesklapitava kõrvalistmega. Lisaks on uuel DAF XD-l samad ülakapid kui uue mudelipõlvkonna teistel sõidukitel. Need pakuvad pea kohal suuri panipaiku, kus on ruumi mikrolaineahju jaoks. Kokkuvõttes juhatab kõrge magamiskabiin mugavuse vallas sisse uue ajastu.

Oma klassi parim sõiduasend

Oma klassi parim sõiduasend

Nagu kõigil uue mudelipõlvkonna DAFi sõidukitel, on uuel XD-l turu kõige suurem istme ja rooli reguleerimisulatus. Rooliga, mida saab seada horisontaalasendist suure nurga alla, on mugav töötada, olenemata sellest, kui kaugele iste on nihutatud. Rooli eest ära nihutamise funktsioon on kabiini sisenemisel ja sellest väljumisel eriti mugav. Jalaruumi on rohkelt, seega leiab iga juht ideaalse asendi, et saavutada mugavaim sõiduelamus.

Armatuurlaud, mis lähtub juhi vajadustest

Armatuurlaud, mis lähtub juhi vajadustest

Kõik funktsioonid on hea paigutusega armatuurlaual selgelt näha ja mugavalt käeulatuses. See hõlmab samasuguseid tipptasemel näidikuid kui uue mudelipõlvkonna DAFi sarja ülejäänud mudelitel. Keskne 12tolline ekraan kuvab hulgaliselt teavet. Kahte kujundust, nelja detailsusastet ja isikupärastatud seadeid saab valida roolilt. Lisavarustusse kuuluv 10tolline ekraan rooli kõrval pakub telefoni ühildamise võimalust, teavet ja meelelahutust, navigatsiooni ning palju muud. Lihtsalt konfigureeritav teabe- ja meelelahutussüsteem pakub erinevaid isiklikke eelistusi ja on saadaval mitmes variandis, mis kõik pakuvad suurepärast helikvaliteeti.

Suurepärane sisevalgustus

Suurepärane sisevalgustus

Uue mudelipõlvkonna XD pakub mitmesugust sisevalgustust, sealhulgas LED-tehnoloogiat, et muuta sõitmine, puhkamine ja magamine võimalikult mugavaks. Päevakabiini standardvarustuses on elektripirnidega sisevalgustus ning mõlemal magamiskabiinil on standardvarustuses LED valgustus. Kõikidele kabiinivariantidele on lisavarustusena saadaval kõrgtasemel valgustusvõimalused, mis kasutavad täielikult ära kabiini erakordset avarust.

Kvaliteetsed materjalid ja viimistlus

Kvaliteetsed materjalid ja viimistlus

Nagu iga uue mudelipõlvkonna DAFi sõiduki puhul, on ka uue DAF XD siseruum nagu luksusauto oma. Selles on kasutatud läbivalt kvaliteetseid materjale ja viimistlust alates istmetest ja armatuurlaua iluliistust kuni seinte ja ülapanipaigani. Stiilsust lisab veelgi uusimate pehme pinnaga materjalide kasutamine.

Lisage isikupära

Lisage isikupära

Uus DAF XD pakub samu kujundamisvõimalusi kui uue mudelipõlvkonna ülejäänud DAFi mudelid, seega saate kohandada kabiini sisemuse oma maitse järgi. Kas pole vägev? Saadaval on kaks kaunist värvilahendust: tume ja soojades toonides variant või eksklusiivsem ja luksuslikum hele variant. Lisaks on saadaval kolm dekoratiivpaneeli: stiilse kvaliteetse puiduilmega Natura, elegantse hõbedase viimistlusega Argenta või tumedam maitseka mustriga Hexagon. Kõik need võimalused annavad kabiini sisemusele ülimoodsa ja esmaklassilise ilme.

Ülihea juhitavus

Uue mudelipõlvkonna XD on sõitmises ja juhitavuses suur samm edasi. Suurem pöördemoment kõrgeimal käigul teeb mootori PACCAR MX- 11 äärmiselt säästlikuks ja paindlikuks. Uus TraXon käigukast muudab manööverdamise palju lihtsamaks ja täpsemaks. Täiustatud funktsioonide hulka kuulub automaatselt valitav kohaltvõtukäik ja funktsioon Urge-to-Move, mille puhul kasutatakse sõiduki liikumise alustamiseks piduripedaali.

Veokituru sujuvaim sõit

Pikem kabiin võimaldab šassii esiosa uut suure väändejäikusega konstruktsiooni, tagades erakordse sõidumugavuse. Lisaks on uue mudelipõlvkonna XD-l täielikult uuendatud kabiinivedrustus, uus raami esiosa konstruktsioon ja uus kabiini stabiliseerija. Kõik see aitab vähendada jõuülekande, istmete ja rooli vibratsiooni ning suurendab mugavust. Tagatelje vedrustuse konstruktsioon tagab suurepärase sõidu ja ülihea juhitavuse.

Erakordselt vaikne

Tänu kabiini optimeeritud kujule ja korralikele uksetihenditele on tuulemüra minimaalne. Selle tulemusena on sisemüra enneolematult väike, mis aitab juhil kauem tähelepanu säilitada. Astuge sisse ja nautige vaikust.

2023008

DAF XD brošüür

XFC_XDC_range

Ingliskeelsed spetsifikatsioonilehed

Küsi lisaks