CF
CF pole üksnes tööstusharu mitmekülgseim veok, vaid näeb nii seest kui ka väljast suurepärane välja. Uued välised omadused ja uus salongi disain muudavad selle veoki kõige ahvatleamaks, mugavamaks ja nauditavamaks sõiduvahendiks.
Erakordne juhi mugavus
CFil on mitmeid omadusi, mis muudavad kabiini veelgi meeldivamaks ja mugavamaks kohaks, kus töötada, elada ja magada. Kabiinil on võimalused salongi isikupärastamiseks. Lahendused, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem.
Maksimaalne töövõimeaeg
CF on juba tuntud oma suure töökindluse poolest. Elektriline ja elektrooniline arhitektuur täiustab seda omadust veelgi. Juhtmeid ja ühendusi on täiustatud ning lihtsamaks muudetud, et tagada suurim töökindlus ja suurepärane paindlikkus lisaseadmete lisamiseks. Tulemuseks on maksimaalne sõiduki kasutatavus ja madalamad tegevuskulud. Hooldusvälbad on samuti tõusnud koguni 200 000 kilomeetrini.
Täiuslik ohutus ja mugavus
CFil on omadused, mis ei taga üksnes suurimat võimalikku juhi ja teiste liiklejate ohutust, vaid suurendavad ka sõiduki mitmekülgsust, kütusesäästlikkust ja mugavust olenemata teie tegevusvaldkonnast.
Veokist
CF PURE EXCELLENCE
Meie DAFi transporditõhususe filosoofiast inspireeritud CF ületab Euro 6 veokite oma klassi parimat töökindlust, mitmekülgsust, tõhusust ja juhi mugavust. Seega olgu teie vajadusteks jaotusveod, kaugveod, maht- või vedellasti veod, CF seab standardid ja tagab Pure Excellence.
Suuremad nimikoormused
CF on kergem kui varem, tagades suuremad nimikoormused, mis aitavad saavutada suurema kasumlikkuse. Äärmiselt tõhus ning ülimalt kompaktne emissioonide järeltöötlussüsteem (EAS) vähendab massi 50 kg. Väiksema massi aitavad tagada ka ümberkujundatud mootorid ja optimeeritud šassii. Olenevalt telje konfiguratsioonist võivad need täiustused vähendada sõiduki massi kuni 100 kg. CF mahutab suuremaid koormaid, mis on hindamatu väärtusega näiteks jaotusvedude puhul, kus iga kilogramm on määrav.
Maksimaalne töövõimeaeg
CF on juba tuntud oma suure töökindluse poolest. Elektriline ja elektrooniline arhitektuur täiustab seda omadust veelgi. Juhtmeid ja ühendusi on täiustatud ning lihtsamaks muudetud, et tagada suurim töökindlus ja suurepärane paindlikkus lisaseadmete lisamiseks. Tulemuseks on maksimaalne sõiduki kasutatavus ja madalamad tegevuskulud.
Erakordne juhi mugavus
CFil on mitmeid omadusi, mis muudavad kabiini veelgi meeldivamaks ja mugavamaks kohaks, kus töötada, elada ja magada. Kabiinil on uued võimalused salongi isikupärastamiseks. Lisaks oleme teinud mitmeid uuendusi, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem.
Valdkonna juhtiv sõidukipargihaldus
Sõidukipargi haldussüsteem DAF Connect annab teile reaalajas teavet sõidukite ja juhtide tõhususe kohta. DAF Connect edastab selget teavet sõiduki asukoha, kütusekulu, läbisõidu, sõidukipargi kasutuse ja jõudeaja kohta. See koostab ulatuslikke aruandeid, mis võimaldavad teil sõidukeid ja juhte võrrelda. DAF Connect optimeerib sõiduki kasutatavust, vähendab tegevuskulusid ja parandab logistilist tõhusust ning maksimeerib seeläbi teie kasumlikkust kilomeetri kohta.
Kabiin
Exclusive-seeria uuendus
Salongi saab täiustada suurepäraste Exclusive-seeria kattepaneelidega armatuurlaual ja ustel. Tulemuseks on äärmiselt luksuslik kuue tärni töö- ja elukeskkond juhile.
Võrratu välimusega kattepaneelid
Standardvarustusse kuulub Dark Sandi viimistlusega armatuurlaud koos Black Rocki dekoratiivpaneelidega. Dekoratiivpaneelid on saadaval ka värvides Rustica (puitimitatsioon) ja Argenta (hõbe). Kõik see kokku moodustab eriti kaasaegse välimuse.
Uus salong
Lisaks suurepärasele välimusele on salong ka äärmiselt mugav ning ülimalt vaikne. Istmetel on polster ja rooli kaunistavad hõbedased toonid. Seinad, madratsid ja kardinad on uute soojade värvidega, mis loovad kõrgklassi keskkonna, kus iga juht tunneb end koduselt.
Veelgi parem juhiteave
Kaunil ja teraval näidikupaneelil on selguse parandamiseks teravad fondid ja stiilid. Juhi teabepaneel annab juhi mugavuse ja tõhususe parandamiseks rohkem teavet. Juhi töötõhususe veelgi suurendamiseks on seadistused rühmitatud näidikupaneelil loogilisemalt ja juhisoorituse abisüsteem (DPA) sisaldab veel rohkem ökonoomse sõidu nõuandeid.
Juhi konfigureeritavad lülitid
Armatuurlaua selge ja intuitiivne paigutus muudab selle lihtsalt kasutatavaks. Tänu nutikale sõiduki elektroonikale saab üksikuid lüliteid paigutada vastavalt teie veonõuetele ja juhi isiklikele eelistustele. Need juhi konfigureeritavad lülitid võimaldavad ka edasimüüjatel ja kerevalmistajatel hõlpsalt teisi funktsioone lisada ilma vajaduseta paigaldada täiendavaid juhtpaneele. Seega võimaldab CF olenemata kere ja šassii konfiguratsioonist kasutada funktsioone armatuurlaual soovitud kohas. Suurepärase juhi mugavuse ja maksimaalse sõiduki tõhususe täiuslik kombinatsioon.
Väga mugav kliimasüsteem
Kliimasüsteemi juhtseade paistab silma oma mugavuse ja kasutajasõbralikkuse poolest. See sisaldab ühe puutega jääsulatuse, parkimise ventilatsiooni, taimeriga parkimise soojenduse, valikulist seisusoojenduse ja automaatset õhu taasringluse funktsiooni. Tagaseinale on paigaldatud temperatuuri juhtseade, mille abil saab juht süsteemi mugavalt otse voodist kasutada. Lisaks on temperatuuri juhtseade ja kliimasüsteem äärmiselt tõhusad ning tagavad madalaimad ülalpidamise kogukulud. Maksimaalne mugavus ja hubane salong olenemata ilmast.
Silmapaistev salongivalgustus
Salongivalgustus on täielikult ümber kujundatud ja seda saab juhtida pöördlüliti abil. Juhtnupp asub armatuurlaua keskel mugavalt käeulatuses. Juht saab valida valgustusrežiime erinevate sõidu- ja puhketingimuste jaoks ning saadaval on ka hämardamisfunktsioon.
Mootor
Hiilgav jõuülekanne
7% täiendava kütusesäästu ja sellest tulenevalt kuni 7% madalamate CO2-heitmete saavutamine eeldab ennekõike õige jõuülekande olemasolu. CF pakub erinevate pöördemomentidega PACCAR MX-11 ja MX-13 mootoreid erinevates võimsusklassides. Need võimsusklassid tagavad veelgi suuremad pöördemomendid madalamatel pööretel, et võimaldada mootori pöörete arvu vähendamist. Sõidukid on võimelised nüüd sõitma madalatel mootori pööretel 900 p/min, tagades suurima tõhususe, töökindluse, vastupidavuse ja eriti madalad müratasemed. Suurepärase juhitavuse jaoks on saadaval täiendav pöördemoment kõige kõrgema käiguga. Linnasisesteks jaotusvedudeks saab CFi varustada kütusesäästliku PACCAR PX-7 mootoriga.
Madalate heitmetega kütused
Säästvad kütused, mis tagavad väiksema süsinikujälje, on muutumas paremini kättesaadavaks. Sellest tulenevalt saab mootorites PACCAR MX kasutada kütust GTL (5% CO2 sääst), HVO (80% CO2 sääst) ja BTL (80% CO2 sääst). Neid parafiinseid diislikütuseid saab kasutada tankimiseks koos tavaliste diislikütustega, samas säilitades pikad hooldusvälbad.
Mootorite uuendused
Tööstusharu suurima kütusesäästlikkuse ja suurepärase jõudluse saavutamiseks on tipptasemel mootoritele PACCAR MX-11 ja MX-13 tehtud olulisi uuendusi. Nende hulka kuuluvad uued äärmiselt tõhusad põlemis- ja õhujuhtimissüsteemid. Nutikad õli-, rooli- ja veepumbad pakuvad täpselt mootori nõudlusele vastavat võimsust igas olukorras. See suurendab üldist sõiduki tõhusust!
Madalad remondi- ja hoolduskulud
Mootorite hooldusvälpasid on pikendatud kuni 200 000 km. Parem tehnoloogia, nagu kardaanvõllile paigaldatud siduri juhtsüsteem, aitab saavutada minimaalse kulumise ning tagada madalaimad ülalpidamise kogukulud.
MX-13
Kavandatud kasutusiga on kuni 1,6 miljonit kilomeetrit. PACCAR MX-13 arendab võimsust 303 kW / 412 hj, 340 kW / 462 hj ja 375 kW / 510 hj ning muljetavaldavad pöördemomendid on vastavalt 2000, 2300 ja 2500 Nm. Suur pöördemoment on arendatav madalal mootori pöörlemiskiirusel. See tähendab väiksemat käiguvahetust ja seega ka puhhast sõidumugavust. Mootoripidur annab muljetavaldava jõudluse. Rohkem kui kolm neljandikku selle võimsusest kantakse üle ainult 1500-l pöördel minutis. Selle tulemusena väheneb ka sõidupidurite kulumine.
MX-11
Ideaalis sobib kasutamiseks madala koormuse ja väikseima kütusetarbimisega. PACCAR MX-11 on topelt-nukkvõllidega saadaval viies versioonis. Spetsifikatsioonid kergemates tingimustes kasutamiseks on (210 kW / 286 hj, 240 kW / 326 hj ja 271 kW / 369 hj) ning raskemates tingimustes (291 kW / 396 hj ja 320 kW / 435 hj), suurte maksimaalsete pöördemomentidega 1200, 1400, 1600, 1900 ja 2100 Nm. Mootorispiduri kvaliteet on muljetavaldav ka MX-11-l. MX-11 mootor on veel 3% tõhusam kui juba väga efektiivne MX-13 ja on ka 180 kilogrammi kergem. See tähendab rohkem võimalusi oma tulude maksimeerimiseks.
PX-7
PACCAR PX-7 lõpetab CF-i mootorivaliku. See võimas, vaikne ja kütusesäästlik mootor pakub võimsust 164 kW / 223 hj, 186 kW / 253 hj, 208 kW / 283 hj ja 231 kW / 314 hj. Vastava pöördemomendiga 850, 950, 1020 ja 1100 Nm. Suurepärase käitlemisomadus, millel on madal kütusekulu. Madala heitkoguse ja madala müratasemega PX-7 on atraktiivne intensiivsete jaotusvedude jaoks. Hea juhile, meeldiv keskkonnale.
Šassii
Tugev ja kerge
Suurepärane sooritusvõime laieneb ka CFi läbimõeldud šassiile. Kvaliteetsest terasest valmistatud šassii on kerge ja tugev.
- Tagatelje Stabilink-vedrustus tagab optimaalse stabiilsuskontrolli, suurimad niminoormused ja täiusliku juhitavuse.
- Väiksem mass vähendab kütusekulu ja võimaldab vedada raskemaid nimikoormusi, tagades suurema transporditõhususe.
Lihtsalt kohandatav igale rakendusele
Komponente saab paigutada täpselt vastavalt teie nõuetele. Tänu eriti kompaktsele EASile, mis on varasemast 40% väiksem, jätkub piisavalt ruumi pumpade, kraana tugijalgade või suurte kütusepaakide paigaldamiseks.
- Äärmiselt paindlik šassii konstruktsioon võimaldab peaaegu lõputult lahendusi komponentide paigutamiseks.
- Nutikas šassii konstruktsioon võimaldab kasutada kuni 1500-liitrise mahutavusega kütusepaake.
Elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus (ECAS)
Elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus on täielikult uuendatud, et tagada oma klassi suurim mugavus, funktsionaalsus ja töökindlus. Süsteem võimaldab suurepärast õhkpatjade rõhu reguleerimist, garanteerides suurima võimaliku sõiduki stabiilsuse ka laadimisel ja mahalaadimisel. Lisaks saab tänu ülitäpsele teljekoormuste erinevuste mõõtmisele ja kompenseerimisele vältida telgede ülekoormamist. Juhtseade muudab DAFi esmaklassilise ECAS-süsteemi äärmiselt lihtsalt kasutatavaks.
- ECAS pakub oma klassi suurimat mugavust, funktsionaalsust ja töökindlust.
- CF pakub suurepärast stabiilsust kõigis oludes, sealhulgas laadimisel ja mahalaadimisel.
- Võrreldamatu kasutajasõbralikkus on nauding igale juhile.
Mitmekülgsus
Jaotusvedudeks
Mootorite, ülekandemehhanismide ja telgede valik muudab CF ülimaks jaotusveokiks. Kabiinis on ideaalne töökeskkond ja mugavus. Optimaalse nähtavuse, suurepärase juurdepääsetavuse ja kõrge turvalisusega veokeid on võimalik valida nii kahe-, kolme-, kui neljateljelisi. CF on maksimaalse töökindluse, vastupidavuse ja madalate tegevuskulude sünonüüm.
Tsisternveok
Paljud DAF-veokid on saadaval, et täita pika vahemaa tanker transpordi erivajadusi. Tsisterniga sõidukeid kasutatakse kemikaalide, toiduainete, värvide ja lahustite, vaikude või paberimassi ja paberitoodete transportimiseks.
Ehitusveokid
Ehitusveokid peavad saama hakkama igasuguses olukorras. Mis tahes teedel või kus pole üldse teid. DAF pakub ehitussektorile laias valikus mudeleid erinevaks otstarbeks.
Eriotstarbelised veokid
Eriotstarbelistel veokitel on oma spetsiifilised nõuded šassiile, kabiinile ja mootorile ning koos spetsiaalse pealisehitusega moodustavad need erilise sõiduki rohkem või vähem spetsialiseeritud transpordisektorile. Sõltumata otstarbest – DAF pakub lahendust. Sõiduk ehitatakse vastavalt kliendipoolt soovitud spetsifikatsioonile.