XF

XF – läbi aegade parimate sõiduomadustega veok. Konstrueeritud maksimaalselt tõhusa transpordi korraldamiseks. Laienenud on mootorite valik – lisaks 12,9 liitrisele PACCAR MX-13 mootorile on lisandunud valikusse ka 10,8 liitrine PACCAR MX-11 mootor. Mõlemad vastavad Euro6 nõuetele. Atraktiivne välisilme koos värske sisemusega.

Erakordne juhi mugavus

XFi veel üheks oluliseks eeliseks on juhi mugavuse tasemed. Oleme lisanud omadusi, mis muudavad kabiini veelgi meeldivamaks ja mugavamaks kohaks, kus töötada, elada ja magada. XFil on palju uusi võimalusi salongi isikupärastamiseks, et tagada võrreldamatu mugavus ja luksus. Oleme teinud mitmeid uuendusi, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem.

Maksimaalne töövõimeaeg

XF on tuntud oma klassi suurima töökindluse poolest. Elektriline ja elektrooniline arhitektuur täiustab seda omadust veelgi. Juhtmeid ja ühendusi on vähendatud ning lihtsamaks muudetud, et tagada suurim töökindlus ja suurepärane paindlikkus lisaseadmete lisamiseks. Tulemuseks on maksimaalne sõiduki kasutatavus ja madalaimad tegevuskulud. Hooldusvälbad ulatuvad koguni kuni 200 000 km.

Täiuslik ohutus ja mugavus

XFil on täiustatud omadused, mis ei taga üksnes suurimat võimalikku juhi ja teiste liiklejate ohutust, vaid suurendavad ka sõiduki mitmekülgsust, kütusesäästlikkust ja mugavust olenemata teie tegevusvaldkonnast.

Veokist

XF PURE EXCELLENCE

Meie DAFi transporditõhususe filosoofiast lähtuvalt oleme XFi ümber kujundanud, et luua hiilgavad sooritusvõime tasemed. XF tugineb Euro 6 veokite suurepärastele omadustele. See pakub kõiki teile tuttavaid häid omadusi, nagu oma klassi parim töökindlus, vastupidavus, tõhusus ja võrreldamatu juhi mugavus, mida on nüüd oluliselt täiustatud. XF seab uued standardid ja pakub Pure Excellence.

Suuremad nimikoormused

XF on varasemast kergem. Äärmiselt tõhus ning ülimalt kompaktne emissioonide järeltöötlussüsteem (EAS) vähendab massi 50 kg. Väiksema massi aitavad tagada ka ümberkujundatud mootorid ja optimeeritud šassii. Olenevalt telje konfiguratsioonist vähendavad need omadused sõiduki massi kuni 100 kg või isegi rohkem! See tagab suuremad nimikoormused, mis on eriti oluline rakenduste puhul, kus iga kilogramm on määrav.

Maksimaalne töövõimeaeg

XF on tuntud oma klassi suurima töökindluse poolest. Elektriline ja elektrooniline arhitektuur täiustab seda omadust veelgi. Juhtmeid ja ühendusi on vähendatud ning lihtsamaks muudetud, et tagada suurim töökindlus ja suurepärane paindlikkus lisaseadmete lisamiseks. Tulemuseks on maksimaalne sõiduki kasutatavus ja madalaimad tegevuskulud. Hooldusvälbad ulatuvad koguni kuni 200 000 km!

Erakordne juhi mugavus

XFi veel üheks oluliseks eeliseks on juhi mugavuse tasemed. Oleme lisanud omadusi, mis muudavad kabiini veelgi meeldivamaks ja mugavamaks kohaks, kus töötada, elada ja magada. XFil on palju uusi võimalusi salongi isikupärastamiseks, et tagada võrreldamatu mugavus ja luksus. Me oleme teinud mitmeid uuendusi, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem.

Valdkonna juhtiv sõidukipargihaldus

Meie sõidukipargi haldussüsteem DAF Connect annab teile reaalajas teavet sõidukite ja juhtide tõhususe kohta. See uuenduslik süsteem edastab selget teavet sõiduki asukoha, kütusekulu, läbisõidu, sõidukipargi kasutuse ja jõudeaja kohta. See koostab ulatuslikke aruandeid, mis võimaldavad teil sõidukeid ja juhte võrrelda. DAF Connect optimeerib sõiduki kasutatavust, vähendab tegevuskulusid ja parandab logistilist tõhusust ning maksimeerib seeläbi teie kasumlikkust kilomeetri kohta.

Kabiin

Oma klassi parim salong

Armatuurlaua, istmete, kardinate, madratsite ning külje- ja tagaseinte uued, soojad ja maitsekad liivavärvid annavad salongile võrratu välimuse, kus iga juht tunneb end mugavalt ja koduselt. Exclusive-seeria pakub ülimat luksust ja mugavust. Seda eristab konjakivärvi armatuurlaud ja uksepaneelid ning lisaks stiilsed alumiiniumi välimusega tuulutusavad. Kuue tärni töö- ja elukeskkond.

Temperatuuri ja kliimasüsteemi juhtseade

Kliimasüsteemi juhtseade paistab silma oma mugavuse ja kasutajasõbralikkuse poolest. See sisaldab ühe puutega jääsulatuse, parkimise ventilatsiooni, taimeriga parkimise soojenduse, seisusoojenduse ja automaatset õhu taasringluse funktsiooni ning seda saab juhtida ka tagaseinal oleva juhtseadmega. Kõik see tähendab juhi jaoks maksimaalset mugavust. Lisaks on temperatuuri juhtseade ja kliimasüsteem äärmiselt tõhusad ning tagavad madalaimad ülalpidamise kogukulud.

Oma klassi parim salongivalgustus

Salongivalgustus on täielikult ümber kujundatud ja seda saab juhtida pöördlüliti abil. Juhtnupp asub armatuurlaua keskel mugavalt käeulatuses. Juht saab valida erinevaid valgustusrežiime muutuvate sõidu- ja puhketingimuste jaoks ning saadaval on ka hämardamisfunktsioon. Maksimaalse mugavuse jaoks on tagaseinale paigaldatud valikulüliti.

Veelgi parem juhiteave

Täiustasime juhiteavet, et juhil oleks lihtsam tõhusalt tegutseda. Kaunil ja teraval näidikupaneelil on parema loetavuse jaoks selgemad fondid ja stiilid. Juhi teabepaneel annab juhi mugavuse ja tõhususe parandamiseks rohkem teavet. Juhi töötõhususe veelgi suuremaks parandamiseks on seadistused rühmitatud näidikupaneelil loogilisemalt ja juhisoorituse abisüsteem (DPA) sisaldab veel rohkem ökonoomse sõidu nõuandeid.

Juhi konfigureeritavad lülitid

Tänu nutikale elektroonikale saab lülitite asukohti kohandada vastavalt isiklikele vajadustele ja eelistustele. See täiustab veelgi suurepärast juhi mugavust ja maksimaalset sõiduki tõhusust.

Kvaliteetsed viimistlusmaterjalid

Standardvarustusse kuulub Dark Sandi viimistlusega armatuurlaud koos Piano Blacki dekoratiivpaneelidega. Dekoratiivpaneelid on saadaval ka värvides Rustica (tume puit) ja Argenta (hõbe). Kõik see kokku moodustab stiilse ja kaasaegse välimuse.

Mootor

Mootorite uuendused

Valdkonna parima kütusesäästlikkuse saavutamiseks tagavad täielikult reguleeritavad õli-, rooli- ja jahutusvedeliku pumbad, uus kolvirõngakomplekt ning uus kolvihõlma profiil täiendava hõõrdumise vähendamise. Lisaks sellele, oleme lisanud maksimaalse tõhususe jaoks turboülelaaduri ja põlemissüsteemi.

Täiustatud ökonoomse sõidu funktsioon

Kütusesäästu suurendamiseks ning heitmete ja tegevuskulude vähendamiseks sisaldab XF rohkem ökonoomse sõidu funktsiooni valikuid. Ökonoomne jõudlusrežiim tagab väga hea juhitavuse ja suurima kütusesäästlikkuse optimaalse tasakaalu. Kui esmatähtis on kütusesäästlikkus, sobib kõige paremini ökonoomne kütuserežiim, mille puhul toimub käiguvahetus madalamatel pööretel.

Madalad remondi- ja hoolduskulud

Mootorite hooldusvälpasid on pikendatud kuni 200 000 km. Lisaks oleme teinud uuendusi, et saavutada minimaalne kulumine ning tagada madalaimad ülalpidamise kogukulud.

Madalate heitmetega kütused

Säästvad kütused, mis tagavad väiksema süsinikujälje, on muutumas paremini kättesaadavaks. Sellest tulenevalt saab PACCAR MX-11 ja MX-13 mootorites kasutada kütust GTL (kuni 5% CO2 sääst), HVO (kuni 80% CO2 sääst) ja BTL (kuni 80% CO2 sääst). Neid parafiinseid diislikütuseid saab kasutada puhtal kujul, segatuna või tankimiseks koos tavaliste diislikütustega, samas säilitades pikad hooldusvälbad kuni 200 000 km.

Suure jõudlusega käigukastid

TraXoni automaatkäigukastide (12 ja 16 käiguga) põlvkond kuulub XF seeria standardvarustusse. Väiksemad hõõrdekaod, veelgi kiirem kõrgema käigu valimine ja funktsiooni EcoRoll aktiivsem kasutamine aitavad saavutada väiksema kütusekulu ning käigukasti vaikne ja sujuv töö ning siduri täpne rakendumine suurendab juhi mugavust. Lisaks pakub TraXoni automaatkäigukastide põlvkond laiemat ülekandesuhte vahemikku, mis tagab veelgi kiiremad jõuülekanded. TraXoni käigukasti ainulaadsete omaduste hulka kuuluvad spetsiaalsed tarkvaraseaded, mis on saadaval kaugveo-, vedellasti veo-, EcoCombi ja maastikurakenduste puhul. Lisaks veokite puhul, mis peavad oma igapäevatöös pidevalt peatuma ja sõitu alustama, on saadaval spetsiaalsed ülekandesüsteemi seaded, mis aitavad saavutada suurima sõiduki tõhususe ja juhi mugavuse.

Suure tõhususega tagateljed

Lisaks suurepärastele mootoritele ja käigukastidele oleme kasutusele võtnud ülimalt tõhusad tagateljed madala hõõrdumisega rattaotstega. Peale selle võimaldavad erinevad kiiremad ülekandesuhted alates 2,05 kasutada veelgi madalamaid mootori kiirusi suurima kütusesäästu saavutamiseks. Hõõrdekadude vähendamiseks oleme kasutusele võtnud lihvitud diferentsiaalmehhanismid ning lisanud tagateljele laagrid, tihendid ning madala taseme ja hõõrdumisega tagatelje õli.

Šassii

Tugev, kerge ja suurepärane juhitavus

Suurepärane sooritusvõime laieneb ka XFi läbimõeldud šassiile. Kvaliteetsest terasest valmistatud šassii on kerge ja tugev. Vedukite ja osade jäiga raamiga veokite puhul on tugev ja kerge tagatelg paigaldatud Stabilinki konstruktsiooni
abil.
• Väiksem sõiduki mass suurendab kütusesäästlikkust ja nimikoormust, et tagada suurepärane transporditõhusus.
• Tagatelje Stabilink-vedrustus tagab optimaalse stabiilsuskontrolli, suurima niminoormuse ja täiusliku juhitavuse.

Maksimaalne paindlikkus

XF pakub šassii konfiguratsioonide osas võrreldamatut paindlikkust. Komponente saab paigutada optimaalselt teie erinõuete järgi, et tagada suurim tõhusus. Lisaks jätkub piisavalt ruumi pumbasüsteemide, kraana tugijalgade või suurte kütusepaakide paigaldamiseks.
• Nutikas šassii konstruktsioon võimaldab kasutada kuni 1500 liitrise mahutavusega kütusepaake.
• Šassii komponentide paigutamise võimalused on peaaegu lõputud, tagades valdkonna suurima paindlikkuse.

Kerevalmistaja sõber

XFil on ulatuslik kere paigaldusmooduli (BAM) programm, mis pakub suurepärast kerevalmistaja sõbralikkust. Erimoodulid on saadaval kinnistele kastidele ja kraanade paigaldamiseks. XFi jäiga šassiiga konfiguratsioonidel on tagaosas standardne augumuster risttalade ja koorma luuktõstukite lihtsaks paigaldamiseks.
• Ulatuslik kere paigaldusmooduli programm kiirendab kerevalmistajate tööd.
• Täiesti tasane šassii ja selle sisse paigaldatud komponendid täiustavad suurepärast kerevalmistajate sõbralikkust.

Ülikompaktne EASi seade

DAF on arendanud XFi jaoks ülikompaktse emissioonide järeltöötlussüsteemi, mis tekitab šassiil rohkem vaba ruumi. Enam pole vaja erirakenduste puhul DeNOx-süsteemi ja diislikütuse osakestefiltrit jagada. Lisaks suurendab see tõhusust.
• Ülikompaktne EAS-seade tekitab šassiil rohkem vaba ruumi.
• 50 kg kergem mass suurendab otseselt nimikoormust.