LF

Inspireerituna DAFi transporditõhususe filosoofiast lisasime populaarsele LFile suure hulga uuendusi, et viia jaotusveod täiesti uuele hiilgavale tasemele. Nende hulgas on lai valik jõuülekandetäiustusi, luksuslik salong, fantastiline välisdisain, mitmekõlgne näidikupaneel ja parem nähtavus juhiistmelt. See kõik tõstab LFi pdjedestaalile meie Euro 6 veokite hulgas, millel on oma klassi parim töökindlus, vastupidavus, manööverdusvõime ja mugavus. Nüüd veelgi suurema kandevõimega ja tõhusam LF on number üks jaotusveok operaatorite ja juhtide jaoks. Lühidalt öeldes: Pure Excellence

Suurepärane juhimugavus

Oivaline salongidisain teeb LFist atraktiivseima ja mugavaima oma kategoorias. Me oleme viinud sisse muudatused, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Salongikangad ja istmefunktsioonid pakuvad juhile suurimat mugavust. Ning kuna jaotusvedude juhid käivad pidevalt veokiuksest sisse-välja, on uste ja astmete väljatöötamisel juhindutud sisenemise ja väljumise võimalikult lihtsaks tegemisest.

Maksimaalne sõiduki kasutatavus

Jõuline mootoriplokk ja plokikaas on äärmiselt tugevad. Need on ehitatud silmas pidades pikka kasutusiga, maksimaalset töökindlust ja väikest kaalu. Olenevalt kasutusviisist on võimalikud kuni 60 000 kilomeetrilised hooldusvälbad. PACCAR PX on töötatud välja ka eesmärgiga lihtsustada hooldust ja pakkuda maksimaalset jõudlust madalate ekspluatsioonikuludega.

Kõrgtehnoloogilised ohutussüsteemid

LFil on kaasaegsemad mugavus- ja ohtussüsteemid standardvarustuses. Nende hulka kuuluvad täiselektrooniline pidurisüsteem ja adaptiivne püsikiirusehoidja* (ACC), mis reguleerib automaatselt veoki kiirust, et säilitada ohutut pikivahet eesliikuva sõidukiga. ACC-süsteemi on integreeritud esikokkupõrke hoiatus ja täiustatud hädapidurdussüsteem. Need süsteemid hoiatavad juhti kokkupõrkeohu korral ja aeglustavad sõidukit hädaolukorras. Sõidureast väljakaldumise hoiatussüsteem** hoiatab juhti, kui veok hakkab tahtmatult oma sõidureast välja kalduma.

Veokist

Optimeeritud linnasiseste jaotusvedude jaoks

Tänu laiale valikule teljevahedele, optimeeritud PACCAR PXi mootoritele ja ülitõhusatele käigukastidele on LF saadaval suures valikus. Spetsiaalselt linnasisesteks jaotusvedudeks on optimeeritud PACCAR PX-4 mootoriga ning viiekäigulise manuaalkäigukastiga variandid LF150 ja LF170. Nende särtsakate veokite väiksem tühimass võimaldab suuremat kasulikku koormust.

Maksimaalne sõiduki kasutatavus

Jõuline mootoriplokk ja plokikaas on äärmiselt tugevad. Need on ehitatud silmas pidades pikka kasutusiga, maksimaalset töökindlust ja väikest kaalu. Olenevalt kasutusviisist on võimalikud kuni 60 000 kilomeetrilised hooldusvälbad. PACCAR PX on töötatud välja ka eesmärgiga lihtsustada hooldust ja pakkuda maksimaalset jõudlust madalate ekspluatatsioonikuludega.

Suurepärane juhimugavus

Oivaline salongidisain teeb LFist atraktiivseima ja mugavaima oma kategoorias. Me oleme viinud sisse uuendused, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Salongikangad ja istmefunktsioonid pakuvad juhile suurimat mugavust. Ning kuna jaotusvedude juhid käivad pidevalt veokiuksest sisse-välja, on uste ja astmete väljatöötamisel juhindutud sisenemise ja väljumise võimalikult lihtsaks tegemisest.

Kabiin

Ideaalne töökeskkond

Ühtaegu atraktiivne ja laialdase funktsionaalsusega armatuurlaud pakub maksimaalset kasutuslihtsust. Kõigi juhtseadisteni ulatub hõlpsalt ja need on funktsioonide alusel loogiliselt paigutatud. Eriti suure jõudlusega kütte- ja ventilatsioonisüsteem laseb salongi kiirelt ideaalsele temperatuurile viia. Ideaalne, kui juhid peavad mitmeid kordi päevas kabiini sisenema ja sealt väljuma.

Veelgi parem juhiteave

Kaunil ja teraval näidikupaneelil on selguse parandamiseks selged fondid ja stiilid. Juhi teabepaneel annab juhi mugavuse ja tõhususe parandamiseks rohkem teavet. Juhi töötõhususe veelgi suuremaks parandamiseks on seadistused rühmitatud näidikupaneelil loogilisemalt ja juhisoorituse abisüsteem (DPA) sisaldab veel rohkem ökonoomse sõidu nõuandeid.

Suurepärane hoiupaikade hulk

LFil on lai valik hoiupaiku: ruumikas lukustatav laegas mootoritunnelil, külgtaskud uksepaneelidel ja kaks suurt laegast tuuleklaasi kohal. Kabiinidel Extended Day Cab (suurem päevakabiin) ja Sleeper Cab (ööbimiskabiin) on standardvarustuses kolm täiendavat lukustatavat hoiulaegast istmete taga; üks 16-liitrise mahuga ja kaks 35-liitrise mahuga.

Hästi reguleeritav iste

LFil on äärmiselt mugav, ulatuslikult reguleeritav juhiiste; reguleerimine kuni 180 mm pikisuunas ja 120 mm vertikaalsuunas. See võimaldab saavutada ideaalse sõiduasendi igas pikkuses juhtidel. Saadaval on ka vedrujõul tõusev juhiiste valikulise soojendusega.

Juhi konfigureeritavad lülitid

Armatuurlaua selge ja intuitiivne paigutus muudab selle lihtsalt kasutatavaks. Tänu nutikale sõiduki elektroonikale saab üksikuid lüliteid paigutada vastavalt teie veonõuetele ja juhi isiklikele eelistustele. Need juhi konfigureeritavad lülitid võimaldavad ka edasimüüjatel ja kerevalmistajatel hõlpsalt uusi funktsioone lisada ilma vajaduseta paigaldada täiendavaid juhtpaneele. Seega võimaldab uus LF olenemata kere ja šassii konfiguratsioonist kasutada funktsioone armatuurlaual soovitud kohas. Suurepärase juhi mugavuse ja maksimaalse sõiduki tõhususe täiuslik kombinatsioon.

Kõrgekvaliteedilised viimistlusmaterjalid

Kabiinis on kõrgekvaliteedilised viimistlusmaterjalid – soojades toonides kangad istmel, kardinateks ja valikulisel madratsil. See kõik on mõeldud tekitama juhis koduse tunde salongi astumise hetkest.

Mootor

Võimsad mootorid

LFil on lai valik mootoreid. Nende hulka kuuluvad neljasilindriline 4,5-liitrine PACCAR PX-5 ja kuuesilindriline 6,7-liitrine PACCAR PX-7. Tänu tarkvarale ja optimeeritud kuumuse ning õhu haldusele on suurendatud maksimaalset pöördemomenti ja selle rakendumist madalatel kiirustel mõlema mootori puhul. Kiiremad tagateljeülekanded võimaldavad kasutada madalamad mootorikiirused. Koos mootoris tehtud uuendustega annab see kuni 6% kütusesäästu. Saadaval on variant kompaktse neljasilindrilise 3,8-liitrise PACCAR PX-4 mootoriga.

Suurem juhi mugavus

PACCAR PXi mootorid vastavad iseenesestmõistetavalt uusimatele emissiooninormidele. Lisaks sellele tähendab nende kompaktne konstruktsioon, mille puhul mitmed komponendid on integreeritud mootoriplokki ja plokikaande, et mootorid on märkimisväärselt vaiksemad, mis omakorda suurendab juhi mugavust.

Vaikne variant

Spetsiaalne vaikne variant on turul olevatest ainulaadne lahendus, mis avab täiendavad jaotusvõimalused linnakeskkonnas. Tänu paljudele nutikatele tehnoloogiatele, sealhulgas spetsiaalsele mootoritarkvarale, on „vaiksel režiimil“ müra maksimumväärtus kõigest 70 dB(A). Tänu sellele on LF ideaalne lahendus peale- ja mahalaadimistöödeks linnapiirkondades, kus õhtuti, öösiti või varahommikuti kehtivad mürapiirangud.

Ülitõhusad käigukastid

Maksimaalse tõhususe saavutamiseks on LFi varustuses lai valik 5-, 6-, 9- ja 12-käigulisi manuaalseid, automatiseeritud ja automaatkäigukaste. LFi võimsaima, 19-tonnise variandi jaoks on saadaval Allisoni automatiseeritud käigukast.

Šassii

Täielikult optimeeritud vedrustus

LF pakub äärmiselt mugavat sõiduelamust. Eesmine vedrustus on täielikult optimeeritud pakkuma ideaalset tasakaalu löögisummutuse, külgsuunalise stabiilsuse ja jäikuse vahel. Esiteljed (vahemikus 3,6 kuni 7,5 tonni) pakuvad piisavat kandevõimet ülekoormamise vältimiseks, mis on oluline koormuste hajutamisel. Ning selle konkurentsitu manööverdusvõime tuleneb asjaolust, et sel on oma turusegmendi väikseim pöörderaadius.

Veelgi suurem kandevõime

LFil on tänu laiale šassiipikkuste ja teljevahede valikule juba oma klassi suurim kandevõime. LFi teljevahed ulatuvad 6,90 meetrini. See võimaldab saavutada üle 9-meetriseid laadimispikkusi, mis on antud turusegmendis ainulaadne. Pikem teljevahe tähendab ka seda, et sõiduk mahutab kuni 1240 liitrit kütust, mis on oma klassis ainulaadne tulemus. See annab LFile suure tööulatuse ja pakub juhile võimalust tankida madalaimate kütusehindadega kohtades.

Suure jõudlusega teljed

Tänu laiale tagaülekande- ja peaülekandekoostude valikule leidub optimeeritud LF iga tööülesande jaoks. Teljed on projekteeritud eesmärgiga tagada parim jõudlus, pikk kasutusiga ja maksimaalne sõidumugavus: kergeimast 5-tonnisest SR 5.10 teljest 13-tonnise SR1344 tagateljeni, mis on mõeldud 19-tonnisele LFile täiendava kandevõime pakkumiseks. Peaaegu kõigi teljevariantide jaoks on valikvarustusena saadaval diferentsiaalilukk, mis pakub maksimaalset veojõudu ja juhitavust mis tahes olukorras.

Ülimalt sobiv kereehitajale

LF sisaldab ka uuendusi, mis muudavad selle mugavaks kereehitajate jaoks. Nende hulgas on tehase keretäiendusmooduli (Body Attachment Module – BAM) programmid, mis võimaldavad kaubaruumide, tõsteplaatide, kallutusmehhanismide, kraanade ja muu seadmestiku kiiret ning hõlpsat paigaldamist. Lisaks suurendavad paindlikkust täiendavad teljevahede ja üleulatuvate tagaosade kombinatsioonid. See võimaldab konfigureerida šassiid tootmise käigus igat tüüpi kerede ja pealisehitiste jaoks.

Mitmekülgsus

Ehitusveokid

Eriti rakenduste jaoks, mis vajavad sagedast maastikul sõitu, on tugev LF-konstruktsioon. Põrkeraua külg on kõrgel, pakkudes suurt lähenemisnurka, kuni 25 kraadi. Autot iseloomustab suurepärane stabiilsus ja liigendatus.

Jaotusvedudeks

Mootorite, ülekandemehhanismide valik muudab LF ülimaks jaotusveokiks. Kabiinis on ideaalne töökeskkond ja mugavus. LF on maksimaalse töökindluse, vastupidavuse ja madalate tegevuskulude sünonüüm.