Prügiveokid
Prügiveokid tegutsevad sageli rahvarohketes kohtades, näiteks linnade ja külade kitsastel tänavatel. Veoki hea manööverdusvõime ja suurepärane nähtavus on selles ärivaldkonnas olulised. Seetõttu võtavad sellest turust suurema osa 4×2 ja 6×2 veokid. Kõik sõidukid on varustatud jõuväljavõtuga ja epaljudel juhtudel kabiini tagant üles mineva väljalasketoruga.
Kere kõige keerulisem osa on laadimisosa, hüdrauliliselt juhitav paljude ohutusfunktsioonidega seade, mis sobib peaaegu igat tüüpi jäätmemahutite tühjendamiseks. Kuna sõiduk peab sageli peatuma, kasutatakse juhi mugavuse tagamiseks sageli täisautomaatset käigukasti.
Tagalaadur
Tagaosas paikneva laaduri kaalu tõttu on need sõidukid altid tagatelje ülekoormamisele. Prügiveo piirkonda ja sealt tagasi sõites peavad juht ja üks-kaks operaatorit istuma kabiinis, mistõttu on tihti vaja kolmandat istet.
Külglaadur
Seoses pidevalt rangemaks muudetavate tervise- ja ohutusnõuete ning muude ohutuid töötingimusi tagavate õigusaktidega kasvab nõudlus külglaaduriga prügiveokite järele. Külglaaduri teine eelis on asjaolu, et kogu prügiveo eest saab hoolitseda üksainus inimene. Levinud praktikas töötab veokis ja väljaspool seda siiski kaks inimest – üks operaator seab konteinerid valmis ja juht sõidab ning kasutab konteinerite tühjendamiseks joystick-juhtkangi.
Ülemine laadur
Tiheasustusega piirkondades, nagu linnad ja suuremad asulad, kasutatakse kogu tänava või naabruskonna prügi kogumiseks maa-aluseid konteinereid. Maa-aluse konteineri tõstmiseks ja prügiveokisse konteineri tühjendamiseks kasutatakse pealtlaaduriga prügikogujat koos laadurkraanaga. Vältimaks jäätmete kere kõrvale kukkumist, avatakse katus hüdrauliliselt nagu lehter.
Esilaadur
Enamik esilaaduriga prügiveokeid töötab tööstuspiirkondades, käideldes raskeid tööstusjäätmeid, kallutades konteinereid üle kabiini. Tühjendussüsteemi tõstevõime ulatub sageli 3500 kg-ni, mis võimaldab käsitseda suuri 4-rattalisi konteinereid. Konteinerite tõstmisega ja langetamisega ei kaasne inimese füüsilist tööd, kuna võimsate tõstehoobade liigutusi juhitakse veoki kabiinis oleva joystick-juhtkangi abil.